آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

خودکشی یک دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی

  • کد خبر: ۱۳۸۹۶۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
خودکشی یک دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی
یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی که ساکن خوابگاه های این دانشگاه بود در پی اقدامی خودآسیب رسان درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی روز پنجشنبه اعلام کرد: یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی این دانشگاه که ساکن خوابگاه های این دانشگاه بود، در یک اقدام خودآسیب رسان درگذشت.

این دانشجو که از سال ۱۳۹۷ تحت مراقبت و درمان مرکز مشاوره دانشگاه بود متاسفانه علی رغم تمام مراقبت ها و پیگیری های صورت گرفته توسط متخصصان مربوطه در نهایت طی اقدامی خودآسیب رسان از دنیا رفت.

عبدالله معتمدی،‌ رییس دانشگاه، هیئتی را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزییات این حادثه تلخ کرده است.

دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت این دانشجو را (که به منظور حفظ حرمت متوفی و خانواده وی از ارائه مشخصات آن مرحوم امتناع شده است) به خانواده وی، همه دوستان و دانشگاهیان این دانشگاه تسلیت گفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->